اصول کشیدن خط چشم صحیح را حتما بدانید!!+ عکس

آرایش چشم اصلی ترین جزء آرایش صورت است و بیشترین تاثیر را بر چهره شما خواهد داشت،

اصول کشیدن  خط چشم صحیح

اصول کشیدن خط چشم

آرایش چشم اصلی ترین جزء آرایش صورت است و بیشترین تاثیر را بر چهره شما خواهد داشت، پس این خیلی مهم است که شما خط چشم تان را صحیح و بدون ایرادی بکشید تا آرایشی بی نقص و زیبا داشته باشید.

برخی افراد خط چشم شان، خیلی بالاتر از خط مژه هایشان می کشند که اشتباه است، برخی دیگر هم خط چشم شان را کاملا داخل لبه مژه هایشان می کشند که این هم اشتباه است و باعث ریزتر به نظر رسیدن چشم ها می شود، هم چنین ٖآرایش تان را به هم ریخته  نشان می دهد.

اصول خط چشم کشیدن صحیح را حتما بدانید!!+ عکس

در مرحله اول لازم است بدانید که تمام خطی که بر روی پلک تان می کشید نباید داخل خط مژه هایتان باشد بلکه براساس حالت چشم هر فردی، می بایست روش کشیدن خط چشم متفاوت باشد. هم چنین بهتر است از خط چشم های مدادی استفاده نمایید زیرا اکثر ما کمی لرزش در دستانمان داریم که این موضوع باعث نامرتب شدن خط چشم می شود، از یک مداد با نوک پهن برای کشیدن خط چشم استفاده نمایید.

 اصول خط چشم کشیدن صحیح را حتما بدانید!!+ عکس

خوب حالا میخواهیم نحوه کشیدن یک خط چشم را به شما آموزش دهیم، اگر خط چشم مدادی در دست شما نبود، روش دیگری هم برای کشیدن خط چشم وجود دارد که ساده است به این صورت که از یک برس و یک سایه چشم مشکی استفاده نمایید.ابتدا از گوشه داخلی چشم شروع به کشیدن خطی از داخل تا نیمه های چشم کنید سپس از گوشه بیرونی چشم خطی دیگر بکشید تا این دو خط را به هم متصل کنید، این روش را با خط چشم مدادی هم می توانید امتحان کنید.

اصول خط چشم کشیدن صحیح را حتما بدانید!!+ عکس

فراموش نکنید که برای این که آرایشی طبیعی داشته باشید، باید به پلک پایینی چشم تان هم توجه کنید، یعنی پس از کشیدن خط چشم در پلک بالایی، باید خط مژه هایتان را پر رنگ کنید تا طبیعی باشد، اگر دوست دارید چشم هایتان درشت تر به نظر برسد، زیر خط مژه هایتان را مشکی و داخل چشم تان را سفید کنید، این کار باعث درشت تر شدن چشم هایتان می شود.

شیکسون